Jak začít...

Jak začít…

Asi to znáte. Trapné ticho, které se bojí kdokoli narušit. Houstne a houstne, až se doslova zhmotní v místnosti. Zdá se mi, že jsem tohoto momentu dosáhl i v online prostředí a to konkrétně na svém blogu. Dva roky bylo ticho. Tak jak to prolomit?

Říkal jsem si, že by byl skvělý rekapitulující článek. Kde bych mohl důkladně rozepsat vše, co se událo za poslední dva roky, které jsem absolutně podřídil práci pro KNIHY DOBROVSKÝ. Když jsem se nad tím zamýšlel, tak by to vydalo spíše na knížku, ale od literatury faktu si chci dát chvilku pokoj. Bylo toho prostě moc a moc…

Tak prostě piš a moc nad tím nepřemýšlej

Nemyslete si, že jsem vůbec nepsal. To rozhodně ne. Věnoval jsem se intenzivně tvůrčímu psaní, občas jsem něco napsal na náš firemní blog či do médií. Jen na tento web nějak nezbyl čas. Vždy bylo co dalšího udělat v rámci naší skvělé knižní komunity, kterou již dva roky intenzivně budujeme. A od toho množného času bych se měl asi odrazit.

Pokud bych za ty dva roky měl zmínit něco opravdu zásadního, tak je to tým lidí, který mám možnost vést. Z naprosté většiny jsem ho nově poskládal a nemohl bych na něj být více pyšný. Jsou to absolutní nadšenci, kteří chápou, že práce nemůže být pouze prací… Pokud chtějí něco udělat lépe než-li konkurence, musí se do toho položit celou svou osobností. Kdyby je práce nebavila, tak by ani zákazníky nebavilo nakupovat v našich prodejnách a na e-shopu. Bylo by to vidět.

Nesmím vynechat ani těch pár jednotlivců, kteří jsou v mém týmu, ale ve firmě byli již před mým nástupem. Na nich to stojí a bez nich bych nemohl uskutečňovat plány, které nebyly v květnu roku 2017 malé. Jsou zapálení, jedineční, osobití. To mám rád.

Jsme nejlepší

Možná nás příliš nesledujete nebo nesledujete mou osobu, tak v kostce. KNIHY DOBROVSKÝ jsou jednou z největších sítí knihkupectví v ČR. Intenzivně expandujeme a mluvilo se o nás již před mým nástupem jako o lovebrandu. Od toho jsem se chtěl odrazit a odrazil. Začali jsme na značně intenzivně pracovat, pracovat se zákazníky a nastavovat komunikaci, aby byla maximálně otevřená a přizpůsobená potřebám digitálního věku. Naše značka rostla a roste.

Pouštíme-li se do nových věcí, projektů, kampaní, tak si nepřipouštíme, že bychom nebyli nejlepší. Možná nikoliv dnes, ale za měsíc, rok či dva nejlepší budeme. A opravdu se k vysněním metám blížíme nebo jsme jich dosáhli.

Podívejte se na náš Instagram. Podívejte se na náš influencer marketing. Podívejte se na naší práci s komunitami, které sami tvoříme. Podívejte se na náš e-shop. Podívejte se na naší zákaznickou podporu. Podívejte se na kvalitu našich knihkupců. Podívejte se na 8 nových knižních značek, které jsme stvořili. Za všemi těmito příklady si budu stát a rvát se do roztrhání těla za to, že jsme v tom dobří, skvělí a často nejlepší.

Milujeme to

Nebudu lhát. Nejsem příkladem vhodným následování. Literaturou a KNIHY DOBROVSKÝ trávím veškerý čas. Ten co zbývá je věnován rodině, která ovšem musí snášet fakt, že ty knížky řeším vlastně neustále. Někdo by tomu mohl říkat vášeň a někdo jiný posedlost. Rozhodně se tomu nedá říkat práce…

V květnu roku 2017 jsem byl poprvé na Světu Knihy za KNIHY DOBROVSKÝ. Setkával jsem se s nakladateli a obecně lidmi z knižního businessu. Jeden z nakladatelů mi řekl, že pokud se mi podaří realizovat 10 % z plánů, které jsem mu nastínil, tak to bude obrovský úspěch. Po dvou letech si myslím, že jsme toho udělali tak 140 % a stále nekončíme.

A o tom bych chtěl opět začít psát…