Jak navázat na Mareše? Koncept kampaně pro společnost Blažek #neděkujte

Jak navázat na Mareše? Koncept kampaně pro společnost Blažek #neděkujte

Spolupráce Leoše Mareše a pánského módního domu Blažek trvala několik let. Dala vzniknout povedeným kampaním, které primárně cílily na úspěšné muže nebo muže po úspěchu toužící. Vše mělo velmi motivační nádech a společnosti Blažek se opravdu podařilo tisíce mužů přesvědčit, že pouze oblečeni v Blažkovi mohou uspět a být pravým Leošem… tedy mužem.

Pro kolekci podzim/zima 2016 už Blažek představil kampaň s novou tváří, ale v podobném duchu. Mareše nahradil francouzský model Ryad Slimani. Navázat na výraznou kampaň je vždy náročné. Sám si navrhuji řadu konceptů kampaní v podobě komiksů či přímo storyboardů k videím. Blažek mě jako značka velmi baví, tak jsem se rozhodl, že vám postupně představím několik svých nápadů.

Blažek #neděkujte

Blažek Neděkujte - koncept kampaně

První oblek je velkou událostí v životě každého muže. Zpravidla nám je rodiče pořizují do tanečních nebo na maturitní ples. Pro toto období je typické, že mnoho mladých mužů dědí obleky po svých otcích a výsledkem jsou neforemné pytlovité patvary.

V mém konceptu pracuji s nevděkem mladého muže, který sice dokáže ocenit a poděkovat otci za nový mobil, ale z obleku je téměř zhnusen. Proč bych měl chtít oblek? Je obdarován prozíravou matkou, plně si uvědomující, jak skvělý dar mu dává. Ví, že brzy docení jeho hodnotu. Střihem se přeneseme o pár měsíců kupředu k maturitnímu plesu.

Vidíme mnoho mladých mužů ve špatných oblecích. Samozřejmě na to reagují všechny přítomné dívky. Rozhodně nelze říci, že jsou se vzhledem svých protějšků spokojeny. V tento moment přichází náš obdarovaný v novém obleku od Blažka. Doslova září. V posledním záběru opět vidíme chlapcovu matku. Nepotřebuje, aby jí syn děkoval. Od začátku věděla, co dělá.

Společnost Blažek by touto kampaní cílila na výrazně mladší klientelu . V tomto věku si nový oblek sám nekoupíte, ale zakoupí vám ho váš rodič. Hlavní roli má v kampani matka. Ona je hvězdou. Ví, co je pro jejího syna nejlepší. V kampani bych pracoval s #neděkujte. Nemusíte děkovat rodičům, nemusíte děkovat Blažkovi… Dělají to pro vás, abyste zářili.