Váš kalendář na březen a duben. Vybrané akce nejen pro marketéry a podnikatele

Váš kalendář na březen a duben. Vybrané akce nejen pro marketéry a podnikatele

Zajímavých akcí je stále více. Jak si vybrat ty nejlepší do kterých investovat čas a často nemalé peníze? Je škoda, že nefunguje žádný sjednocený online kalendář akcí pro marketéry a podnikatele. V minulém roce mi uniklo několik opravdu zajímavých setkání, kde se rychle vyprodala volná místa nebo jsem se o jejich konání dozvěděl příliš pozdě. Toho se nemusíte nyní bát, protože jsem pro vás vybral několik skvělých akcí, které proběhnout v březnu a dubnu. A byť pomyslný vrchol roku přijde až v listopadu s Marketing Festivalem, rozhodně se organizátoři nemají za co stydět. I první polovina roku bude nabitá.

Štrůdl vol. 7 – Rozhodovací paralýza

Nebudeme si nic nalhávat. Petra Ludwiga je poslední roky všude plno, až by jeden řekl, že je přeludwigováno. Není se co divit, když se knihy Konec prokrastinace prodalo v ČR 65.000 výtisků. To už je pořádný balík papíru a mnoho lidí, kteří své chorobné odkládání povinností dokázali vyřešit či se o to pokusili. Pro mě je na této akci nejzajímavější seznam hostů, na kterých budou prezentovány jejich rozhodovací paralýzy. Anna Marešová je bezesporu fenomén, James Cole taktéž a neméně zajímavý je Lubo Smid z STRV. Atmosférické prostory bývalé fabriky na Dělnické 63 jsou pouze pomyslnou třešničkou na dortu.

E-shopsummit 2017

V Českých Budějovicích by chtěl žít každý… Jedním z důvodů bude i E-shopsummit. Tento rok na vás čeká 34 řečníků, 5 případových studií, 2 panelové diskuze a 2 párty. Program je opravdu nadupaný a Jan Kalinko potvrzuje, že do akce dává vše. Je těžké vybrat hlavní taháky, ale samozřejmostí jsou stálice jako Pavel Ungr či Jakub Čižmař. Osobně mě zaujal workshop Jany Vaňkové o skladování a expedici v menším e-shopu či přednáška Jiřího Tvrdka Navrhujeme důvěryhodnost. Je toho opravdu kupa a za rozumnou cenu.

Úspěchobraní 2017

Kvalitních podnikatelsko-motivačních akcí je jako šafránu. K Úspěchobraní mě nasměrovali chlapci z megahitu Doller, který je zároveň partnerem akce. Výběr řečníků je velmi pestrý a možná nemusí sednout úplně každému, ale nenechte se odradit. Lidé jako Paulie Garand či Jakub Zajíc a Lukáš Žďárský z Vnitroblocku mají určitě zajímavé inspirace a zkušeností plné portmonky.

10. Affiliate konference

Výkonností online marketing je téma natolik široké, že zaujme provozovatele e-shopů, majitele webů a obecně každého marketéra, který se v online prostředí pohybuje. Dostatek informací s praxe by měli garantovat lidé ze společností, jako je ZOOT či Dr. Max. Pokud bych měl vybrat jednu přednášku, která vypadá zajímavě, asi bych zvolil Jiřího Spolka hovořícího o budování portálu Zaletsi.cz.

UX&CRO summit 2017

Horkou novinkou na scéně odborných akcí a konferencí je UX&CRO summit opět pořádaný hyperaktivním Honzou Kaliankem. Odborným garantem programu je Jan Kvasnička. UX a optimalizace konverzních poměrů webů je zásadní téma a opravdu našlapaná akce by se mohla stát hitem. Základem přednášek má být praxe, praxe a ještě jednou praxe. Nerozmýšlejte se dlouho. Lístky zmizí rychle a je to dobře.

Tip na závěr. Inspiraci můžete nasát i na menších akcí, které vám nezaberou několik dní. Sledujte kupříkladu Ranní kávy v Ipsosu. Za sebe mohu potvrdit, že nemusí být vůbec špatné.