Agent bez obleku není agentem. Koncept kampaně pro značku pánských obleků

Agent bez obleku není agentem. Koncept kampaně pro značku pánských obleků

Kampaň pro společnost Blažek jsem vám již představil. Pánský oblek je pro kreativce velkou výzvou. Opakují se stále stejná témata a odlišení je náročné. Přesto mě toto odvětví velmi baví a dnes vám představím svůj koncept, který není cílen na konkrétní značku, ale obecně výrobce pánské módy. Pracuji s oblíbeným tématem agenta. Dokáže si někdo z vás představit agenta bez jeho obleku? Já rozhodně ne. Ale co od obleku očekává agent?

Skvěle toto téma zpracovala značka T. M. Lewin v relativně nové kampani z minulého roku. Parkour v kombinaci s nemačkavým oblekem Infinity jednoduše funguje. Zajímavostí je, že si tajného agenta zahrál Chase Armitage a zároveň spot režíroval. Neznáte-li ho, tak se asi příliš neorientujete na britské parkour scéně.

Co od obleku očekává agent?

Připravil jsem storyboardy pro krátký video spot. Každý agent touží po tom, aby byl jeho oblek neprůstřelný. Bohužel si této vymoženosti mohou užívat pouze královnini muži sloužící v tajné službě Kingsman. Jistě by se hodilo, kdyby byl oblek ohnivzdorný, ale ani to není v našich možnostech. Proč tedy agent dostává svůj nový oblek? Odpověď se dozvíte na konci spotu.

Krátký, imageový spot s troškou vtipu a možná potenciálem virality. Jak by se vám líbil? Jaká značka by s ním měla být spojena?